Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Προσλαμβάνεσαι! Πάρε ένα scooter κι άντε τη βόλτα σου!

(scooter, moto, bikes, motobikes, motorcycles, μηχανάκια, μοτοσυκλέτες, παπιά)

"Τι ξέρεις να κάνεις καλά?" ρώτησε ο κ. Γκοργκόλης (εισαγωγέας των scooter SYM) κοιτάζοντας το βιογραφικό μου ψιλοαδιάφορα "ή μάλλον καλύτερα... τι σου αρέσει να κάνεις... μη μου πεις για πτυχία και προϋπηρεσίες... τι θα ήθελες να κάνεις αν δεν χρειαζότανε να δουλεύεις..." Περίεργη ερώτηση για interview αλλά δε χρειάστηκε πολύ σκέψη: "βόλτες στην πόλη με μηχανάκι και blogging!" απάντησα. Με κοίταξε διερευνητικά. Κατάλαβα ότι έκανα γκάφα -μάλλον δεν ήταν αυτή η σωστή απάντηση. "Συγχαρητήρια! Προσλαμβάνεσαι!"  μου είπε κι εγώ νόμιζα πως μου έκανε πλάκα. "Προσλαμβάνομαι... να κάνω τι?" ρώτησα, προσπαθώντας να καταλάβω τι γίνεται. "Μα αυτό που σου αρέσει φυσικά: διάλεξε ένα scooter κι άντε τη βόλτα σου!" 
Και να'μαι με την καινούργια μου δουλειά: SYM blogger! Αποστολή μου, να γυρνάω στην πόλη με ένα scooter SYM και να γράφω σε αυτό το ιστολόγιο τις εμπειρίες μου. Κάθε βόλτα και μια ιστορία, κάθε ιστορία και μια περιπέτεια. Γιατί η πόλη είναι τόσο απρόβλεπτη, που είναι περιπέτεια το να ζεις και μόνο σε αυτή. Βάζω το scooter μου μπροστά και ξεκινάω! Και ποιος ξέρει? Ίσως σε κάποια διαδρομή συναντηθούμε! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου